mandag 22. april 2013

Endelig vår-temperaturer :)

Endelig ser det ut til at vinteren har sluppet taket. De siste dagene med vintertemperatur tilbrakte jeg og Cleo på kurs i Modul I - spesialsøk i det iskalde Pakkhuset i Småland. Med masse klær gikk det faktisk bra, selv om kurset varte i 10 timer både lørdag og søndag. Jeg hadde også overnattingsbesøk av kursdeltagere den helga, Ludde med familie og Yunior og Helge - trivelig!
Her ser dere Cleos 5. søk, der hun allerede har lært å markere på en bestemt type te og "filtrere bort" en annen type te samt pulverkaffe som ligger i to av de andre boksene :)


Valpeplanere er nå i boks - jeg venter bare på Fryds løpetid ;) Pappan til valpene blir vakre Tumlex At-Wood, til daglig kalt Ludde, må ikke forveksles med Fryds halvbror som også blir kalt Ludde ;)
Jeg ser med spenning frem til denne kombinasjonen, og ønsker meg så inderlig en flott tispe ;) Les mer på hjemmesiden under valpeplaner :)
Tumlex At-Wood
I dag fikk jeg et fantastisk flott bilde av den vakre Eik. Jeg gleder meg stort til å se ham i juli, da de kommer på besøk og skal stille på NKK-utstillingen i Trondheim :) Jeg kommer nok helt sikkert til å gjenta kombinasjonen Fryd/Bryn i fremtiden, men denne gangen velger jeg en annen hanne ;)
Verdens vakreste heeler-gutt? I alle fall i mine øyne ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar