tirsdag 6. august 2013

Herlige sommerdager :)

Jeg har kosa meg med besøk av familie og vi har hatt fantastisk vær hele tiden. Pia Eirin er her ennå, og bestemor storkoser seg - så hyggelig å ha henne her :)


Det ble som sagt dessverre ingen heeler-valper denne gang, men jeg planlegger nye. Nå er det jo også kommet et nytt tilskudd til kennelen som jeg håper å kunne avle på, lille Tilja, en fantastisk tøff jente som ser ut til å ha både skjønnhet og mentalitet i orden ;)
Vakre Tilja


I dag har vi vært nede ved sjøen, og bådeje hundene, Pia og jeg kosa oss masse :)

Cleo bader

Godt å avkjøle seg i varmen

Fryd leter etter godbit i sjøen ;)

Søte Fryd

Og Lykke leker som alltid ;)

Gode, vakre Pia-mor:)
Jeg har slitt med sykdom i det siste, selvfølgelig akkurat når Jørn og familie skulle komme på besøk, men med masse smertestillende gikk det bra ;) Legen mente først det var borreliose, men heller nå mere til den tro at det er helvetesild - store smerter i alle fall. Blodprøver er tatt så vi får se ;)
Etter ekstremt mye reising i år og en del sykdom, begynner jeg nå å tenke mer på konstruktiv trening med hundene, og hoveddelen vil nok rettes i mot en konkurranseform for spesialsøk som jeg har fått et oppsett på. Mest trolig vil det bli arrangert kurs også i denne grenen for aktivitet - spennende! Enn så lenge, koser jeg meg med et av verdens beste barnebarn, Pia Eirin :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar