søndag 30. oktober 2011

Kurs i spesialsøk

I helga har Lykke og jeg gjennomført modul 1 i spesialsøk. Utrolig spennende!!! Her har jeg fått så mange nye idéer til trening både med Lykke og de andre hundene, og jeg er fast bestemt på å gå videre med modul 2 og 3. For Lykke har det vært ei helg med utrolig mange inntrykk og masse sosial trening. Hun vokste for hver økt og ble mer og mer konsentrert om oppgaven. Dette kurset vil jeg anbefale for alle uavhengig hva de har tenkt å bruke hunden til. Her florerer det med idéer til trening både inne og ute, og ikke minst - en får masse motivasjon for å fortsette videre med spesialsøk ;) Ei slitsom, men meget givende helg både for Lykke og meg :D

Her er noen bilder av Lykke fra kurset.
Bildene er tatt av Lene Antonsen (Kennel Alvolin)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar