tirsdag 18. juni 2013

Eik på utstilling!

Jeg er mektig stolt av min eneste heelervalp hittil, og av hans aktive, flinke eier Tove :) Eik er blitt 1 år og 2 mnd gammel. Han stilte på utstillinger i Tromsø sist helg og forsynte seg med både cert og BIR begge dagene! Tromsø Hundeklubb var arrangør på lørdag, og det stilte 1 hann utenom Eik. På søndag var det NKK-utstilling med 6 deltagere (derav 5 hanner). Utrolig flott med så gode resultater :) Nå ser jeg frem til at Eik og Tove skal komme hit om litt over 2 uker. Da stiller både Fryd og Eik på NKK-Trondheim :) Blir spennende!
Ikke rart denne vakre gutten fikk 2 cert og ble 2 ganger BIR på samme helg ;)
Kritikker fra Tromsø
Lørdag: Ex expression. Nice forward looking eyes. Sharpe ears. Like more stryhten front. Good topline. Good ang rear. A little loose when move.
Søndag: Maskulin spenstig trivelig hund. Vakkert hode, bra ører, utm hals og overlinje, noe mye fransk i forbena, bra svans, trivelige rørelser.

4 kommentarer:

  1. Gratulerer! Han er veldig fin:)
    Lynda

    SvarSlett
  2. Vakreste heelergutt i verden ;) Gleder meg til han kommer på besøk :)

    SvarSlett
  3. Vakker som få er han :)Og det herligste gemyttet i verden, en skikkelig go gutt det er han virkelig:). Og ja, du kan bare glede deg til å treffe han igjen, spørs om du ikke angrer deg da ;). Vi ser frem til å besøke deg og jentene :)

    SvarSlett
  4. Hvem har sagt at jeg ikke har angret? Nei da, jeg tror nok gutten har et mye bedre og mer aktivt liv sammen med deg og sine brødre, enn hva jeg kan gi ham. Gleder meg virkelig til dere kommer! :)

    SvarSlett