søndag 18. mars 2012

6 uker drektig ;)

Fryd er nå 6 uker drektig, og ser ut til å nyte tilværelsen ;) I kveld da hun lå på fanget mitt kjente jeg for første gang liv - herlig :) Vi har bestemt oss for å ta røntgen på henne i til felle det er bare én. Da hun har termin påskeaften, og veterinærvakt er ca 1 1/2 times kjøring herfra, kan det være greit å se om den i tilfelle ser ut til å bli stor. Jeg har en liten mistanke om at det er flere, synes jeg kjenner liv på begge sidene av magen. Enn så lenge får vi innstille oss på at det er én - tiden vil vise :) Det vises litt på henne når hun ligger på ryggen nå, men vanskelig å se når hun står, derfor ingen bilder ennå. Hun var veldig tynn i starten av drektigheten, og har nok lagt på seg en del den siste uka.

4 kommentarer:

  1. Spennende tider! Håper det er fler enn én der inne. Godt med noen å bryne seg på i valpekassa :-)Gleder meg til bilder!

    SvarSlett
  2. Det er ikke så mye å ta bilder av ennå - hun er definitivt ikke stor. Tror ikke andre enn oss ser der på henne ;) Ja, håper inderlig at det i alle fall er én til ;) Jeg snakket med veterinæren om "jakt-turen" hennes, og hun sa det var meget mulig at noen ikke hadde festet seg på grunn av den påkjenninga :( Ja, ja - det går ikke å være etterpåklok ;) Gleder oss i alle fall, og så er det så spennende å følge Siv sine :) Herlige gutter!

    SvarSlett
  3. Så koselig at det er liv å kjenne nå! Da blir det så "virkelig", og akkurat som om man blir litt kjent med de der inne på forhånd :-)

    SvarSlett
  4. Ja, ikke sant? Herlig å bli kjent med de små "krapylene" ;) Du får jo virkelig bli kjent med dine fire flotte gutter nå fremover, så koselig å se bildene :)

    SvarSlett