lørdag 24. mars 2012

Valpetreff/trening

Ruby, Dina og jeg har vært på Stjørdalen i dag der vi har felles trening med valper/venner én gang i måneden. Tema var "møtetrening" da de fleste av og til har problemer når de møter fremmede hunder på sine turer. Vi trente på kontakt og kroppsholdning i forbindelse med "møting". Foruten meg og mine var Chaos der med sin familie, og heelergutten Ludde med sin mor og far ;) Jeg er imponert over hvor flott kontakt de har med sine firbeinte :) Ruby og Dina fikk trent litt lydighet, meget treningsvillig og fokusert begge to, Ruby mer enn Dina, men det er min egen feil i og med at jeg har trent mer lydighet med henne. Dina har jo fått gleden av å trene og være med på både agility- og spesialsøk-kurs. Ruby er et arbeidsjern, holder ut på lange turer og lange treningsintervaller, mens Dina har mye mer motor - her skal alt skje på en gang, og det skal være fart i sakene ;) Artig og utfordrende men så mange forskjellige individer, og ikke minst lærerikt! Har hatt en kjempeflott dag men trivelige folk :D

Noen bilder fra tidligere:
Lykkestiens Chaos


Ludde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar