søndag 13. mai 2012

Eik 4,5 uke

Egentlig hadde jeg tenkt å skrive hver uke, men nå blir det også en "midtukerapport" ;) Det skjer veldig mye for tida. Eik begynner å bli virkelig aktiv. Han kommer ut av kassen selv, og klarer å klatre tilbake når han er sliten. Han går som regel ut av kassen for å gjøre fra seg nå. En tøffing er han blitt i leik, og oppsøker de andre hundene så snart det byr seg en anledning. Til og med Dina har fått hilse på uten at Fryd raser frem og jager henne ;) I går hadde han ennå litt problemer på den glatte parketten, men i dag racer han avgårde og finner på pøbelstreker :) Tennene har kommet frem og alt ser hittil bra ut, steinene er jeg ikke helt sikker på, men jeg mener å kjenne de begge. Han har ennå ikke fått helt sansen for valpefóret, men spiser litt hver gang han er våken. Kan skjønne det er mye bedre med puppemelk, og det har Fryd rikelig av ;) Jeg prøvde å ta noen bilder i dag, men det finns en masse nysgjerrige linselus her i huset ;) Eik ble da med på noen av dem :) På youtube finner dere en liten videosnutt fra i går. Jeg tok 3 filmer med telefonen, dette var den siste og den eneste jeg fikk lastet opp (han begynner å bli litt sliten på denne filmen)
Gulvet er ikke fullt så glatt lenger, og han begynner å få fart på seg

Valpekassen er deilig å bite i

En liten tenkepause ;)

Hva skal jeg finne på nå da?

Hvor ble det av alle sammen som ville hilse på?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar