onsdag 23. mai 2012

Eik 6 uker

I dag har vi vært ute og gått en liten tur (50 meter kanskje ;)). Eik er nå 6 uker og veier 1550 g. Han er ute sammen med de andre hundene så snart han våkner etter hver dupp ;) Han hyler og piper og vil ut av grinda :) Vi har vært så heldige å ha strålende vær de siste dagen, så gutten har virkelig fått "kjørt seg" ... eller det er vel damene i familien som har fått kjørt seg mest ;) Gutten er utrolig utholdende. Som sagt, i dag gikk Fryd, Eik og jeg en liten tur nedover veien her og opp mot skogen. Fryd ble litt skuffet over den korte turen, men Eik måtte få ta turen i sitt tempo, mye nytt å oppdage; løvetann, stein, blomster, bil, stor hund (Cita), nye pinner osv, osv. Han var ikke helt fornøyd med å forlate de andre damene til å begynne med og protesterte høylydt! Litt skummelt var det også ;) Men han overvant "skrekken" ganske fort da han oppdaget alt som var verdt å utforske :) I kveld skal vi møte "nye" folk på Frosta Hundeklubbs treningsområde.
Protesterer høylydt! Vil ikke forlate alle de spennende og snille damene på terassen ;)

Ja, ja - så må jeg vel da :(

Det var ikke så værst her ute :)

Jeg er klar til å starte på min vei ut i verden ;)

Full fart :)

Ups!

Hm - hva lukter det her da?

Her var det en annen lukt - kanskje det går an å spise?

Det smakte godt :)

Dette var moro :D

Hva er det du driver med da, mamma?
Jeg tok en telefon til NKK i dag for å høre om forhåndsregistreringen var kommet inn. Måtte sende manuell registrering da Bryn ikke er registrert med valpekull tidligere her i landet, og jeg ba de ta kontakt for å fortelle meg hva jeg skulle betale for registreringen, men har selvfølgelig ikke hørt noe. Jeg skjønner ikke helt hvorfor det ikke gikk an å registrere på web, da import etter Bryn er registrert her i landet, og Bryn er registrert i NKK. Derfor er jeg usikker på om jeg skal betale som for elektronisk eller manuell registrering. Alt ser ut til å gå sin trege gang ;) Gutten er i alle fall forsikret så får resten ta den tiden det trenger. Vanlig behandlingstid hos NKK er nå 6-8 uker ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar