mandag 4. juni 2012

De siste dagene med Eik

Nå går tiden alt for fort! De siste dagene før Eik drar til sitt nye hjem raser av gårde. Men jeg vet at han kommer til et godt hjem og får et aktivt hundeliv i Tromsø sammen med sine brødre og mange Heelere ;) Vi har fortsatt å sosialisere, men en kan aldri klare å forberede dem på alt - det regner jeg med at Tove klarer utmerket :) Vi har vært på treff igjen i Frosta Hundeklubb, vi har hatt besøk av barn, voksne, eldre og hunder, vi har lekt utenfor butikken, og gått langs veien (ikke mange biler som passerer oss her vi bor) og vi har undersøkt naturen  - deilig med løvetann, forresten ;) Fakturaen for registrering i NKK har endelig kommet og er betalt, så da tar det vel ikke mange dagene før jeg kan endre eieropplysninger inne på dogweb. Dna-test for PLL ble tatt hos veterinær på 8 ukers-kontrollen, og svaret vil vel komme om ca 3 uker. Fryd er flink til å leke med Eik, og det ser virkelig ut som han har lært seg hundespråket ;)
Når jeg slapper av, kan de rive huset rundt meg ;)

Mye spennende ute i naturen, jeg smaker på det meste :)


Må tenke litt også ...

Drakamp med Pia :)

Vi lærer ham at sko er ok å bite i ;)

Lykkestiens Cola er på besøk.

Det lure-uttrykket kjenner jeg igjen fra Fryd ;)

Eik og Pia koser seg :)

Eik elsker å bære på blikk-matkoppene til de andre - har ingen ting  si om det skramler :)

Matkoppene er fine å leke med :)

Lille flaggermus :)

Drakamp om kamerareima ;)

Full fart.

Når jeg har terget de andre, må jeg bare løpe avgårde ;)

Alt skal utforskes.


2 kommentarer:

  1. så utrolig mange flotte bilder!

    SvarSlett
  2. Ja, Siv, det blir nesten i overkant med bilder når det er bare én - så utrolig moro å fotografere ham ;) Nå er han reist og jeg savner den lille pøbelen, men han får nok et flott hundeliv der oppe hos Tove. Gleder meg til å følge ham :D Jeg vil ønske dere masse lykke til i morgen med lille Bowling - han er utrolig søt, helt til å spise opp ;)

    SvarSlett